czwartek, 10 marca 2011

"Wroniec" na deskach teatru

Ach jak żałuję, że tak daleko mieszkam i nie było mi dane obejrzeć inscenizacji książki Jacka Dukaja "Wroniec". Zarówno w reżyserii Jana Peszka 


jak i Jerzego Bielunasa.  


Pozostaje mi poczytać recenzje i zerknąć na zdjęcia. Mam nadzieję, że w przyszłości spektakl zagrany zostanie gdzieś na śląsku. Ba! Liczę na to. Wówczas na pewno się wybiorę, ponieważ książka niesamowicie mi się podobała :) (Moją recenzję możecie znaleźć tutaj)

Zainteresowanym podaję linki do kilku recenzji spektaklów:

3 komentarze:

  1. Też żałuję, bo książka mnie oczarowała niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja książki nie znam, ale znam to uczucie, kiedy chciałoby się coś poznać, a tak do tego daleko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedronka - cieszę się, że nie jestem sama.

    Klaudyna - skoro nie znasz, to polecam z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...